1- HAKKIMIZDA

                              Şirketimiz 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu, 660 sayılı Kamu Gözetimi Muhasebe ve Denetim Standartları Kurumu’nun Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ve ilgili diğer mevzuat çerçevesinde bağımsız denetim ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.

                               “Alfa Beta Bağımsız Denetim ve Danışmanlık A.Ş.” bağımsız denetim ve yönetim danışmanlığı konularında; tüm Dünya’da hizmet vermeyi hedefleyen ve ülkemizde yapacağı başarılı işlere imza atmak amacı  ile  kurulmuş profesyonel bir  Denetim  ve  Danışmanlık kuruluşudur.

                                Alfa Beta Bağımsız Denetim ve Danışmanlık A.Ş. YMM ve SMMM kökenli  Bağımsız Denetçiler tarafından kurulmuştur.

                               Şirketimiz 660 sayılı KHK Hükümlerine göre oluşturulan  KGK (Kamu Gözetim Kurumu) tarafından  denetim  yetkisi  lisansı almış olarak  faaliyetlerini sürdürmektedir.     

                                Şirket ortaklarımız Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bankacılık ve Finans Ana Bilim dalında  “Uluslararası Finansal Raporlama ve DENETİM”  isimli yüksek lisans eğitimini  tamamlamıştır.

                           2- MİSYONUMUZ

                             Son 20 yılda yaşanan teknolojik değişmeler ve küreselleşmenin artan etkisi ile ister özel sektör ister kamu kuruluşları olsun tüm ekonomik birimler karar alabilmek için doğru bilgiye zamanında ulaşmak, geleceği planlamak, öngörmek ve geleceğin belirsizliklerine şimdiden hazırlanmak ihtiyacını duymaktadırlar.

                          Alfa Beta Bağımsız Denetim ve Danışmanlık AŞ olarak amacımız; tüm Dünya’da  ve özellikle ülkemizde en yüksek kalitede profesyonel denetim ve danışmanlık hizmetlerini denetlediğimiz firmalara ve kurumlara katma değer yaratacak biçimde sunmaktır.

                         3- MİSYONUMUZ

                         Alfa Beta Bağımsız Denetim A.Ş. nin vizyonu, güven ve değer yaratarak hem kendi personelinin, hem müşterilerinin hem de bağımsız denetim ve danışmanlık sektörünün başarılarına katkıda bulunan tüm Dünya’da faaliyet gösteren bir firma olmaktır.

                        Bağımsız Denetim ve Danışmalık alanında, yüksek disiplin ve iş ahlakı ile çalışan seçkin ve profesyonel uzman kadrolarımızla Dünya genelinde sürekli büyüyen bir yapı oluşturmak, yüksek hizmet standartlarımızla sektöre örnek olmak ve Bağımsız Denetim hizmetinde ülke genelinde ilk 5 firma içerisinde yer almaktır.

                     4- HİZMETLERİMİZ

  • Bağımsız Denetim
  • İç Denetim
  • Hile ve Suistimal Denetimi
  • Özel Denetimler
  • Mahalli İdarelere ve Belediyelere İdari ve Mali Danışmanlık
  • İç Kontrol Sistem Kurulumu
  • Mali ve Hukuksal Danışmanlık
  • Yatırım Danışmanlığı
  • Yönetim Danışmanlığı
  • Devlet Teşvikleri
  • Stratejik Planlama
  • Mali Konularda Eğitimler

                        5- ETİK DEĞERLERİMİZ

                              a-Sır Saklama (Gizlilik)

                               b-Dürüstlük

                               c-Mesleki Yeterlik ve Özen

                               d-Mesleğe Uygun Davranış

                       6- REFERANSLARIMIZ

  1. Kocaeli Ticaret Odası
  2. Antalya Döşemealtı Belediyesi
  3. Antalya Serik Belediyesi
  4. Antalya Gazipaşa Belediyesi
  5. Hatay Kırıkhan Belediyesi
  6. Hatay Payas Belediyesi
  7. Tiftik Yapağı Birliği
  8. Bülbüloğlu Vinç Sanayi A.Ş.
  9. Koç Haddecilik San. A.Ş.
  10. Altınbaşak Tekstil AŞ
  11. Konya Ilgın Belediyesi
  12. Serik Belediyesi Sin-Kar Turizm Tic.Ltd.Şti.
  13. Döşemealtı Belediyesi Döşemeyol İnş. San. Ve Tic. A.Ş
  14. Arıkan İnşaat A.Ş.
  15. Bergiz İnşaat A.Ş.
  16. Vimsa Otomotiv A.Ş.
  17. Narin BYS Dış Tic.A.Ş.
  18. Koç Metalurji A.Ş.
  19. Telefoncular Petrol Ürünleri Ve Otomotiv San. Ve Tic. Ltd. Şti.
  20. Aksoy Yatırım Sanayi Ve Ticaret Anonim Şirketi
  21. Cangül İnşaat Taah. Nak. Turizm San. Tic. A.Ş.
  22. Tema Marketçilik Beyaz Eşya Gıda Tekstil Sanayi Tic. A.Ş.
  23. Doğulu Metal Ticaret A.Ş.
  24. Doğa Taahhüt İnşaat Turizm Ticaret A.Ş.
  25. Doğa Otelcilik Ve Turizm Taah. İnşaat Ticaret A.Ş.
  26. Doğa Faktoring Hizmetleri A.Ş.
  27. Miller Oto Ticaret ve Sanayi A.Ş
  28. Konuksan Orman ve Metal Ürünleri Sanayi ve Ticaret A.Ş

                              7- EĞİTİMLERİMİZ

                               Şirketimiz bünyesinde bulunan “Sürekli Eğitim Merkezimizde” Bağımsız Denetçiler Derneği ile yapılan protokol çerçevesinde düzenli olarak eğitimler verilmektedir. Bu kapsamda bugüne kadar 30 un üzerinde eğitim verilmiştir.

                               Eğitimler konusunda uzman şirket ortaklarımız tarafından verilmekte olup, şirketimiz dışındaki tüm Bağımsız Denetçilerine ve diğer meslek mensuplarımıza ücretsiz olarak verilmektedir.

                               Bu eğitimlerimizin içerikleri aşağıdaki gibidir.

  • Uygulamalı Bağımsız Denetim Eğitimleri
  • Bağımsız Denetçilik Sınavlarına hazırlık eğitimleri
  • Uluslararası Finansal Raporlama ve Denetim eğitimleri
  • Türk Vergi Mevzuatı Eğitimleri
  • Yeni Ticaret Kanunu Eğitimleri
  • Bilanço ve Gelir Tablosu Okuma ve Analizi Eğitimleri
  • Şirket Bölünme ve Birleşme Usulleri Eğitimleri
  • Bağımsız Denetim Raporu Yazma Eğitimleri
  • Devlet Yardım ve teşvikleri
  • AB fonları ve teşvikleri
  • 5018 sayılı Kanun
  • Kamu İhale kanunu
  • Belediyelerde ve Belediye Şirketlerinde Bütçeleme Süreçleri
  • Kamu Muhasebe Sistemi Eğitimleri

                               8-ALFA BETA BAĞIMSIZ DENETİM VE DANIŞMANLIK A.Ş.  FAALİYET ALANLARI

                               Alfa Beta Bağımsız Denetim ve Danışmanlık Aş’nin faaliyet alanları esas itibariyle aşağıdaki gibidir.

                              A-BAĞIMSIZ DENETİM

                              KGK tarafından belirlenen kriterlere göre Türk Ticaret Kanunu uyarınca zorunlu bağımsız denetime tabi olan firmaların Bağımsız Denetimlerini yapmak.

                            2018 yılı için zorunlu bağımsız denetimin genel üç kriteri aşağıdaki gibidir.

                            a-Ciro 70.000.000 TL

                           b-Aktif Büyüklük 35.000.000 TL

                           c-Çalışan sayısı 175 kişi

                         B-ÖZEL DENETİM

                          İşletmeleri zorunlu denetimlerin dışında hile, yolsuzluk, suistimal gibi olayları delil ve belgeleriyle ortaya çıkarmak amacıyla denetlemekteyiz. Özel denetim hizmetleri kapsamında firmanızın ihtiyaç duyduğu en geniş ve en kaliteli denetim hizmetini sunmakta ve sonuçları size raporlamaktayız.

                         Şirketlerin, Kamu Kurum ve Kurumlarının çalışanları, ortakları yöneticileri tarafından dolandırılmalarını engelleyecek şekilde tedbirler almak ve bunu temin için kurumsal yapılar kurmanın yanında bu tür suistimalleri ortaya çıkarmak üzere, adli muhasebe ve suistimal araştırma ve denetim tekniklerini kullanarak denetimler yapmaktayız.

                         C- YATIRIM DANIŞMANLIĞI

                          Yatırım ve ihracat konusunda kamusal destek ve teşviklerden yararlanmaya yönelik konusunda uzman ortaklarımız tarafından danışmanlık hizmeti verilmektedir.

                           Uluslararası ihalelere hazırlık, uluslararası pazar araştırmaları, fizibilite raporları, özel amaçlı teknik raporlar gibi pek çok hizmet işletme ihtiyaçları analizlerine uygun doğru bir biçimde sağlanmaktadır.

                            Geniş kadromuzun bize sağladığı en önemli avantajlardan birisi olan çok yönlü ve çok boyutlu hizmet sunma özelliğimiz ile işletmenizin başarıya ulaşması için tarafınıza gerekebilecek diğer hizmetlerimizi de firmamız ile irtibata geçerek öğrenebilirsiniz.

                           D- YÖNETİM DANIŞMANLIĞI

                            Bugünkü ekonomik rekabet ortamında, “ne ürettiğiniz” ve “kime sattığınız” kadar, “nasıl yönettiğiniz” konusu da önem kazanmıştır. İşletmenizi, kaynaklarınızı, müşterinizi ve hatta rakiplerinizi “yönetme yetenekleriniz”, pazardaki geleceğinizi de belirleyecektir. İş dünyasındaki nitelikli yönetim danışmanlığı uygulamaları, şirketlerin pazar ve rekabet performansını ciddi oranda artıran önemli unsurlardan birisidir.

                            Yönetim danışmanlığı bağımsız ve uzman kişiler tarafından, yönetim, organizasyon, uygulama yöntemleri ve metodlarına ilişkin problemlerin teşhis ve araştırılması, uygun faaliyetler tavsiye edilmesi ve bu tavsiyelerin yerine getirilmesine yardımcı olunması alanında verilen hizmetlerdir.

                           Yönetim danışmanlık servislerinin amacı, şirketlerin “profesyonel yönetim” tekniklerini kullanarak, optimum maliyetle ve en hızlı şekilde, “üretim ve hizmet” yeteneklerini güçlendirmelerini sağlamaktır.

                           İş dünyasının profesyonel yönetim alt yapısını oluşturarak, rekabet sistemine proaktif tavırlar geliştirebilecek bir yapıya kavuşması gerektiğini ve bunun için de nitelikli yönetim danışmanlıklarına başvurmaları gerektiğini düşünüyoruz.

                          Nitelikli yönetim danışmanlığının gelişmesiyle birlikte, şirketlerin de performanslarının artacağına inanıyoruz.

                          Yönetim danışmanlığı hizmetimizde sırası ile aşağıdaki silsileye göre işlem tesis edilmektedir.

                         a-Mevcut Durum Analizi

                        b-Kurumsal Gelişim Alanlarının Belirlenmesi

                        c-Yapılacak Yönetim Danışmanlığı Faaliyetlerinin Önceliklendirilmesi

                       d-Stratejik Yönetim Planı Oluşturma

                       e-Kurumsal Dönüşüm ve Yapılandırma Danışmanlık Faaliyetlerinin Yürütülmesi

                       E-MALİ DANIŞMANLIK

                       Günümüzün karmaşıklaşan iş hayatında karşılaştığınız sorunların giderilmesi için hukuki ve mali konularda stratejik danışmanlık hizmetleri sunmaktayız. Uluslararası vergi planlaması, yönetim danışmanlığı, risk yönetimi, kurumsallaşma gibi alanlarda işletmelere hayati öneme sahip danışmanlık hizmetleri sağlamaktayız.

                       Türk Ticaret Kanunu, Vergi Kanunları, iflas erteleme, devir, birleşme, bölünme ve nev’i değişikliği gibi özel uygulamalarda, şirket değerinin belirlenmesi gibi konularda da şirketlere danışmanlık yapmakta, bu tip süreçlerin başından sonuna kadar sevk ve idaresine yardımcı olmaktayız.

                      Firmalar hızlı ve doğru karar alabilmek için yapılanmakta ve özel ihtiyaç duyulan bilgilerin kendilerine sözlü veya yazılı profesyonel bir danışmanlık kuruluşundan iletilmesini istemektedirler. Böylece değişen şartlara kolayca uyum sağlamak ve firma stratejilerini daha doğru ve etkin oluşturmak kolaylaşmaktadır. Özellikle de bu alanda kendisini ispatlamış ve uzun zamandır danışmanlık işini profesonel bir biçimde gerçekleştiren kurumsal bir danışmanlık firması ile çalışmak başarıya ulaşmak için olmazsa olmaz bir koşuldur.

                      Günümüzde firmalar her konuda bilgi ve deneyim sahibi uzmanları kadrolarında bulundurmak yerine gerektiğinde dışarıdan danışmanlık hizmeti almayı daha ekonomik bulmaktadırlar. Alfa Beta Bağımsız Denetim ve Danışmanlık AŞ olarak kurumsal danışmanlık hizmetleri sunmaktayız.

                       F-BELEDİYE ŞİRKETLERİ VE BELEDİYELERE DANIŞMANLIK-EĞİTİM FAALİYETLERİ

                    Belediyeler 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi Ve Kontrol Kanunu ile Kamu İhale kanunu ve Devlet İhale kanunu hükümlerine tabi olarak faaliyetlerini sürdürmektedirler.

                   Öte yandan belediye şirketleri anılan mevzuatın dışında diğer vergi mükelleflerinin bağlı olduğu vergi mevzuatına tabi olarak faaliyetlerini icra etmektedirler.

                    Bu kapsamda belediye şirketleri de Bağımsız Denetime tabi bulunmaktadır.

                   Ancak Belediye şirketleri için farklı kriterler belirlenmiş durumdadır. Bunlar aşağıdaki gibidir. Sermayesinin en az % 50’si belediyelere ait olan şirketlerden aşağıdaki üç ölçütten en az ikisini sağlayanlar.

                      a) Aktif toplamı 30 milyon ve üstü Türk Lirası.

                      b) Yıllık net satış hasılatı 40 milyon ve üstü Türk Lirası.

                     c) Çalışan sayısı 125 ve üstü.

                       Dolayısıyla, belediye şirketlerinden söz konusu kararda yer alan ölçütlerden en az ikisini sağlayanlar finansal raporlarını bağımsız denetime tabi tutacaklardır.

                      Alfa Beta Bağımsız Denetim ve Danışmanlık Aş olarak bizler Belediye Şirketleri ile Belediyelere anılan mevzuat uyarınca  Bağımsız Denetim dışında aşağıdaki alanlarda da hizmetler vermekteyiz

                     a-Danışmanlık

                     b-Denetim

                     c-Çalışanlar için hukuki ve mali konularda hizmet içi eğitim

                    faaliyetleri yapmaktayız.

                     Keza Belediyelerin aşağıdaki fon ve kurum imkanlarından hibe, kredi kullanması konularında da danışmanlık faaliyeti icra edilmektedir.

                    a-İller Bankası

                    b-Kültür ve Turizm Bakanlığı

                   c-Çevre ve şehircilik Bakanlığı

                  d-Orman Bakanlığı

                 e-Maliye Bakanlığı

                 f-Avrupa Birliği Fonları

                 g-Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu

                 h-Bölge Kalkınma Ajansları

                 9- BAĞIMSIZ DENETİMİN DAYANAĞI

              660 sayılı KHK ile bu kararnameye istinaden çıkarılan   Bağımsız Denetim Yönetmeliğinde;

               Bağımsız denetim: “Finansal tablo ve diğer finansal bilgilerin, finansal raporlama standartlarına uygunluğu ve doğruluğu hususunda, makul güvence sağlayacak yeterli ve uygun bağımsız denetim kanıtlarının elde edilmesi amacıyla, denetim standartlarında öngörülen gerekli bağımsız denetim tekniklerinin uygulanarak defter, kayıt ve belgeler üzerinden denetlenmesi ve değerlendirilerek rapora bağlanmasıdır.şeklinde tanımlanmıştır.

              Bağımsız Denetimin Amacı; Finansal tabloların bağımsız denetiminin amacı; finansal tabloların finansal raporlama standartları doğrultusunda bir işletmenin finansal durumunu ve faaliyet sonuçlarını tüm önemli yönleriyle gerçeğe uygun ve doğru bir biçimde gösterip göstermediği konusunda bağımsız denetçinin görüş bildirmesini sağlamaktır.

              6102 sayılı Türk Ticaret Kanununda anonim şirketlerin denetimine yönelik olarak önemli değişiklikler yapılmıştır. Yeni TTK’da Anonim şirketin ve şirketler topluluğunun finansal tablolarının, uluslararası denetim standartlarıyla uyumlu Türkiye Denetim Standartlarına göre denetleneceği öngörülmüştür (md. 397).

              Ayrıca, yönetim kurulunun yıllık faaliyet raporu içinde yer alan finansal bilgilerin, denetlenen finansal tablolar ile tutarlı olup olmadığı ve gerçeği yansıtıp yansıtmadığı da denetimin kapsamı içine dahil edilmiştir. Denetçinin denetiminden geçmemiş finansal tablolar ile yönetim kurulunun yıllık faaliyet raporunun düzenlenmemiş sayılacağı, kanunda özellikle vurgulanmıştır.(md 397/2)  

                10- BAĞIMSIZ DENETİMİN FAYDALARI

              Bağımsız denetimin, denetimi yapılan firmaya yararlarını aşağıdaki gibi sıralayabiliriz;

              1-İşletme kayıt ve belgelerine dayalı olarak düzenlenen finansal tabloların gerçeği yansıtıp yansıtmadığını saptar.

              2-İşletme faaliyetlerinin yasal düzenlemelere uyguluğunu araştırır, uygunsuzluk varsa düzeltir.

              3-İşletme yönetimi ve işletme çalışanlarının sahtekarlık yapma eğilimlerinin kısılmasına yardımcı olur.

              4-Denetlenmiş finansal tablolar vergi beyannamelerini oluşturacaklarından, bu tabloların güvenilirliği, devlet tarafından yapılacak bir vergi denetiminin riskini azaltır.

              5-Denetlenmiş finansal tablolar işletme yöneticilerinin alacağı kararlara ışık tutar.

              6-Finansal tablo ve raporlar üzerinde analizler yaparak, işletmenin  ekonomik durumunu yetkili mercilere tam ve güvenilir olarak aktarır. Bu durum, işletmenin kredibilitesini arttırır.

              7-İşletme yönetimi ve çalışanlarının yaptıkları faaliyetlere yardımcı olarak, bu faaliyetlerin etkinliğini arttırır.

             8-İç Kontrol Sisteminin etkinliğini sağlar.

             11- BAĞIMSIZ DENETİM TEKNİKLERİ

              Bağımsız denetçi, görüşüne esas olan sonuçlara ulaşabilmek ve yeterli bağımsız denetim kanıtı toplayabilmek için çeşitli bağımsız denetim tekniklerinden yararlanır.

                       a) Fiziki inceleme tekniği: Kalemlerin varlığını onaylamak için kullanılır. Örneğin; stokların mevcudiyeti, maaş alan personelin mevcudiyeti, işletme faaliyetleri

b) Doğrulama tekniği: Doğrulama, sunulan bilgilerin veya var olan şartların dolaysız olarak üçüncü kişilerden teyit edilme sürecidir.Denetlenen işletmenin alacakları, borçları ve banka mevduatları ile ilgili olarak doğrulama işlemine başvurulur.

c) Yeniden hesaplama tekniği: Yeniden hesaplama, belge ve kayıtların matematiksel olarak doğru olduğunun kontrol edilmesini ifade eder. Yeniden hesaplama tekniği faiz tahakkukları gibi çeşitli tahakkuklar, belirli muhasebe kayıtlarının özetleri ve müşteri tarafından yapılan hesaplamaların denetimi için uygun bir yöntemdir.

d) Belge inceleme tekniği: Belge inceleme, kağıt ortamında, elektronik ortamda veya diğer ortamlarda tutulan, iç veya dış kaynaklı kayıt ve belgelerin incelenmesini ifade eder. Fatura, makbuz, sözleşme veya iptal edilen çekler gibi belgeler incelenirken belge inceleme tekniği uygun bir yöntemdir.

e) Bilgi toplama (soruşturma) tekniği: Bilgi toplama, işletme içinde veya işletme dışında, finansal veya finansal olmayan bilgilerin, bilgili kişilerden elde edilmesini ifade eder ve yaygın olarak kullanılan bir tekniktir. Diğer teknikler ile desteklenen soruşturma tekniği eğer sorular en doğru bilgiye sahip insana sorulursa çok daha fazla ikna edici denetim kanıtı sağlar.

f) Analitik inceleme tekniği: Analitik inceleme teknikleri, finansal ve finansal olmayan verilerin kendi içindeki ve aralarındaki rasyonel ilişkilere dayanarak finansal bilgilerin değerlendirilmesini ifade eder. Bu denetim işlemi karşılaştırmalar, oran analizleri, karşılıklı hesaplar arasında ilişki kurma gibi işlemlerden oluşur.

                      12-AB HİBELERİ

                       Yönetim danışmanlığını yaptığımız ve iletişim halinde bulunduğumuz diğer Belediyelerimize AB Hibe kapsamında projeler kazandırmaktayız.

                       Avrupa Birliği, aday ve potansiyel aday ülkelere sağlanacak tüm katılım öncesi mali yardımları KATILIM ÖNCESİ YARDIM ARACI ( Instrument for Pre-Accession Assistance –IPA) olarak adlandırılan sistem çerçevesinde toplanmıştır.

                       Türkiye’ye sunulacak AB mali yardımlarının bundan sonraki süreçte AB üyesi ülkelerde uygulanan yaklaşıma benzer şekilde kullandırılması öngörülmektedir. IPA sisteminin temel amacı da, aday ülkeleri üyelik sonrası Yapısal ve Uyum Fonlarının programlaması, yönetim ve uygulamasına hazırlamak olarak belirlenmiştir.

                        Bu bağlamda kamu kurumları, AB ile uyumlu öncelikli hedeflerini gerçekleştirmek üzere periyodik olarak çıkılan proje teklif çağrıları yoluyla IPA programının öncelik ve tedbirlerine uygun olarak sunulan projelerin finansmanından faydalanmaktadır.

                       T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı 2014 – 2020 yılları arasında yürütülecek IPA II Dönemi, Rekabetçilik ve Yenilik Sektör Operasyonel Programı ( BROP ) kapsamında sunulacak finansman programlarının yönetimini üstlenmektedir.

                         BROP kapsamında desteklenecek faaliyetler, programın temelini oluşturan öncelik ve tedbirler çerçevesinde belirlenmiştir. Söz konusu öncelik ve tedbirler şu şekildedir:

                       1- İş Ortamının İyileştirilmesi

                          a) Sanayi altyapısının geliştirilmesi,

b) Yeni finansal araçların oluşturulması ve geliştirilmesi,

c) Ar-Ge ve teknoloji altyapılarının geliştirilmesi,

d) Turizm altyapılarının geliştirilmesi.

                       2- İşletme Kapasitelerinin Arttırılması Ve Girişimciliğin Teşvik Edilmesi

                        a) İşletmelere temel bilgi ve danışmanlık desteği sağlanması.

b) Sanayi sektörleri arasında işbirliğinin güçlendirilmesi.

                      3- Teknik Yardım

                        a) AB operasyonel programın hazırlanması,

b) Tanıtım ve Halkla İlişkiler.

                      13-IPA KAPSAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLEBİLECEK ÖRNEK PROJELER

                       1- Turizm altyapılarının geliştirilmesine yönelik projeler.

                        2- Mesleki eğitim merkezlerinin kurulması ve geliştirilmesine yönelik projeler.

                        3- Suriyeli göçmenlerin ekonomik ve sosyal hayata katılımını geliştirmeye yönelik projeler.

                       4-Tarım ve Hayvancılık sektörü için lisanslı ortak depo, akredite laboratuvar, soğuk hava depoları, entegre tesisler ile pazar yeri / borsa kurulması vs. projeler.

                      5- Lojistik, Sanayi ve Ar-Ge altyapılarının geliştirilmesine yönelik projeler.

                      6- Ulaştırma altyapılarının geliştirilmesine yönelik projeler.

                      Şirket olarak sizlerle çalışmaktan mutluluk duyacağımızı belirtirken, sizlerin de şirketimiz danışmanlık ve denetim hizmetlerinden memnun kalacağınıza olan inancımızı ifade etmek isteriz.

Kategoriler: Güncel

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir